دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عزت‌الله مهرآوران: «یک دقیقه و سیزده ثانیه» ترکیب شگفت‌انگیز تئاتر و زندگی است

عزت‌الله مهرآوران، بازیگر و کارگردان، شب گذشته 15 مردادماه به تماشای نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» نشست.
کد خبر : 201223

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی گروه، نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» با نویسندگی مشترک محمد چرمشیر و بهمن عباسپور و کارگردانی شهرام گیل آبادی، که از یکم مرداد اجراهای خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایران شهر آغاز کرده؛ شب گذشته میزبان عزت‌الله مهرآوران، بازیگر و کارگردان تئاتر،سینما و تلویزیون بود.


مهرآوران پس از تماشای نمایش عنوان کرد: با این‌که با این نوع تئاتر و بازیگرانی که در نمایش بودند آشنا بودم، اما «یک دقیقه و سیزده ثانیه» برایم نو و شگفت‌آور بود؛ شگفتی فقط مربوط به موضوع نمایش نیست، ترکیب زیبای تئاتر و زندگی در این نمایش شگفت‌انگیز است. انگار فردی دستانش را روی گلوی من گذاشته و نمی‌گذارد حرف بزنم و نفس بکشم. پس از «یک دقیقه و سیزده ثانیه» انگار بعد از هزار سال است که تئاتر دیده‌ام. بسیار نمایش زیبایی بود؛ نمایشی پرتنش و پر‌ از فریاد. حالا دیگر تئاتر، جا و مقام خود را بین مردم پیدا کرده و انگار دیگر مردم می‌خواهند تئاتر کار کنند.


در این نمایش ۸۰ دقیقه ای که نگاهی به معضلات اجتماعی زنان به ویژه وضعیت زنان کارتن خواب دارد، سیما تیرانداز، پانته‌آ بهرام، مینا دریس و لادن مستوفی ایفای نقش می کنند. همچنین از دیگر عوامل این نمایش می توان به هانیه جوادی منش (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، قربان نجفی (مشاور کارگردان)، بهمن عباسپور و علی پالیزدار (تهیه کنندگان)، محمد قدس (مجری طرح و مدیر تولید)، ندا نصر(طراح لباس)، فریدون محرابی (طراح صحنه و نور)، سمانه گلکار(موسیقی)، احسان رافتی و آرزو آزادپور (عکاسان)، مهدی گودرزی (فیلم بردار)، محمد صادق زرجویان (طراح گرافیک)، صادق داوری فر (طراح صدا)، فضل ا...تاری (ساخت تیزر)، آرزو آزاد پور (مدیر بین الملل)، امیر پارسائیان مهر (مدیر ارتباطات و روابط عمومی)،میثم تحریری و شمیس پورشاه رضایی (همکاران روابط عمومی)، گروه جارچی، گروه پژواک و گروه تئاتر مارکت (تبلیغات مجازی) اشاره کرد.


«یک دقیقه و سیزده ثانیه» ساعت ۲۱ در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر میزبان مخاطبان خواهد بود. علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته